Helgen

Ja, helgen ja. (plus torsdag)
Torsdag gick jag och jimmie till rockbaren på rockkaraoke, fett kul.
Fredagen var väl inget speciellt som hände, chillade hemma tog de lungt.
Lördagen åkte jag tåg till södertälje, på stationen träffa jag jenny så vi åkte upp tillsammans, hon skull etill nån polare o sthlm. När jag kom fram till södertälje syd kom jakob o hämta mig med sin toyota corolla, vi åkte till hotellet och käkade lunch sen var vi barnvakter på tom tit, efter det så åkte vi tillbaka till hotellet chillade och åt middag. På kvällen gick jag, fredrik, jakob och malin ut på krogen, sjukt kul hade vi :D och alla vart ganska fulla!
Söndag kändes inte super när vi på morgonen/förmiddagen efter frukost var barnvakter igen. Den här gången hade vi hand om massor med barn, men de va en speciellt som var helt livsfarlig. DURACELLKANINEN teo!
sen vid ett så körde jakob ner mig till stationen och jag tog tåget hem, träffade världens ballaste 75åring!
Han var påväg till norrköping för att "supa skallen av sig med brännvin" och "kurtisera med flickor".
väl hemma hade jag ungefär 2 timmars vila innan jag skulle till rosvalla och jobba åt ludde. Jag och 13 andra rev ner alla väggarna som var uppställda där till bo & bygg mässan som varit där under helgen.
Det var ganska jobbigt men kirra 500 så jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback