ett öga rött

"Var nöjd med allt som livet ger, för björntjänst inte gör så glad"
Idag försov jag mig till tjugo i tolv, inte bra.
Gick till skolan och hittade tung och micke i verkstan där de slipade glas skivor till vårat UF företag. Efter ungefär 10 minuter tog vi lunch eftersom klockan var strax efter tolv vid det laget, sen bestämde vi oss för att sluta för dagen vilket va skönt. Gick hem till mig, micke hängde med i väntan på bussen som skulle gå 13.25. Vi spelade tvspel(soulcalibur 2) jag van hela tiden ^^ efter ett tag trötnade vi på det och gick tillbaka till skolan för att lämna/låna böcker. Hittade världens skönaste bok, Ett öga rött heter den och den är skriven av Jonas hassen khemiri. För att ge er en uppfattning om hur boken är skriven så ska jag citera de tre första meningarna i boken för er.
"I  dag det var sista sommarlovsdagen och därför jag hjälpte pappa i affären. Först vi fyllde skyltfönster och klistrade rea-prislappar och sen vi plockade nya varor. På lagret det var fullaste kaos med dammhögar och spindelväv på hörnen"
Dagens boktips är alltså Ett öga rött



Senare på dagen kom min far förbi och hjälpte mig med ett filosofi arbete. Han tyckte min nya möblering var mycket vuxnare och att jag har det väldigt städat och fint hos mig nu förtiden. Efter att vi ätit mat och gjort klart arbetet dök morsan upp med hunden, strax där på gick de och jag satt ensam kvar. Började prata med artem på msn, kom fram till at jag skulle ta mig till honom och chilla där med artem klim o lotta vilket jag gjorde.
nu är jag hemma igen dricker en 2,25 päroncider och lyssnar på bob dylan.
JO! en halv kul grej som jag såg när jag var påväg till artem var det här.


Kommentarer
Postat av: isa

ett öga rött är verkligen en hitt, typ det bästaste. älsk älsk älsk.

2007-01-21 @ 19:49:00
Postat av: patrik

Jo, den är sjukt bra :D

2007-01-23 @ 19:39:39
Postat av: Hassan

Soul calibur är ju för fan ett tv-spel gjord av kapitalister.
Nu blev jag besviken.

2007-03-27 @ 23:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback