R.I.P. Steve Irwin

Idag ca. kl. 11:00 avled allas vår älskade Steve irwin, mer känd som Krokodiljägaren. Steve Irwin avled i samband med en olycka då en stingrocka dödade honom under en inspelning av en undervattensdockumentär.

Steve Irwin

Jag som många många andra har växt upp med steve, och sett hans program på tv och nu seanst hans film. Att nu en av mina barndoms hjältar har dött känns ledsamt, men jag tror alla kommer minnas honom för den underbara person han var.

Att steve är död är självklart inget att skratta åt, men att han dog som han gjorde kanske var tur det. Jag menar hur skulle du reagerat om världens galnaste australiensare hade klivit ut i gatan och träffats av en buss?

Jag hoppas att steve irwin får återfödas till något han spenderat hela sitt liv med, t.ex. en orm eller krokodil.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Steve_Irwin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback