Nya kläder

Idag har jag "shoppat loss"! Jag gick in till stan tillsammans med Tina idag efter skolan, vi var och kollade i följande butiker:
Jack 'n' Jones
Lava
Brothers
JC
Åhlens
H&M
Tanken med dagens inköp var att jag skulle byta ut lite av min garderob då den mestadels består av svarta kläder. Tina erbjud sig att hjälpa mig att hitta lite nya kläder då hon va ytterst trött på mina svarta kläder. Efter mycket letande och många många många "NEJ!" så hittade jag tillslut:
Från JC
Ett par svarta jeans (Jag fick tjata som fan för att få köpa dessa)
Två T-shirts en grå och en blå (Tina gillade inte heller dessa)
Från H&M
En vit skjorta (det första Tina tyckte var ok)
En ljusgrå tjocktröja (fick inte köpa den bruna)
Och hårspray Profs "super extra strong"(den lila flaskan, inte den rosa)
summa kardemumma: 1.320 .-
lite väl i överkant kanske men jag behövde verkligen nya kläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback