Hela helgen

Jag har haft en rätt trevlig helg! I fredags umgicks jag med tung efter skolan, vi var mest hemma hos honnom och tittade på tv och spelade tv-spel. Tungs låtsassyster Sovanny va också där, hon var trevlig, väldigt trevlig! Vi pratade hela kvällen o hela natten och på morgonen(lördag) efter knappt 3 timmars sömn åt vi frukost och sen begav vi oss ner på stan för en morgon fika. Vi gick till Cafe latté och jag försökte lära Sovanny att kaffe är något oumbärligt som man inte klarar dagen utan, men hon föredrog kapitalist-Coca cola före slavarbetar-kaffe.
Efter fikat gick vi och mötte mina föräldrar för att hämta familjens hund som jag skulle ta hand om några timmar, efter det gick vi hem til mig med hunden och tittade på tv. Vid halv 5 tiden gick vi in till stan, Sovanny skulle åka hem med bussen och jag gick upp till mina föräldrar för att lämna hunden och äta familjemiddag.
På kvällen efter middagen var de dags för fest, Dessireé fyllede 18 i tisdags och nu skulle hon ha födelsedags fest, svängde förbi Clas på vägen och hämtade upp honnom, festan var väldigt trevlig och det var många trevliga, tyvärr också endel korkade 08.or men men.
Idag(söndag) vaknade jag vid 11 tiden och gick upp och tog en välbehövd dusch, sen ringde Sovanny och sa att hon skulle komma över till mig om tio minuter vilket hon gjorde. Vi chillade mest, lyssnade på musik, käkade pizza och gick på promenad.
Ja de va hela helgen det, en ganska lyckad helg enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback