Ursäkta ursäkta!

Jag har varit fålig med uppdateringar på senare tid. får be så hemskt mycket om ursäkt för det!
Det har hänt rätt mycket senaste veckan så jag har inte riktigt haft tid att skriva.
Men nu har jag tid nu är jag skjuk!
Yes, men men föregående vecka har förflutit på följande vis,
söndag - dumpad
måndag till torsdag - gick på krogen
(torsdag pengarna tog slut)
fredag - bowlade med kompisar(jag förlorade), drack hemma
lördag - var på demonstration mot nazism, drack hemma
Bild från demonstrationen
söndag - besökte mina föräldrars landställe, drack hemma
måndag - var ute och träffade lite folk på kvällen, blev sjuk
tisdag(idag) - är sjuk och var hemma från skolan
har även ansökt till DeathGame www.deathgame.se

Japp! så nu vet alla vad jag har gjort i veckan som varit.
Vad gjorde ni under veckan? lämna gärna en redogörelse för vad ni har gjort i veckan(tryck på kommentarer). något roligare än vad jag gjort hoppas jag.
Jag ska börja övningsköra på torsdag, fett me läskigt!

det va allt från mig
Kyss och slämm, du vet vem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback