Pappa

Idag fyller min far år, Grattis pappa! Artems pappa Alexander i ukraina fyller också år idag. Det är ballt!
Jag har igentligen inte så mycket annat att skriva om idag. Jo föresten! Jag fick min NÄSFLÖJT idag! Från
snor.nu rätt skön grej man spelar "flöjt" med näsan helt enkelt! Har beställt lite grejor från olika gratis sidor idag med. Och mitt nya CSN kort fick jag idag med, så nu ska jag kolla efter sköna rabatter, dom hade en där man får 3 cd skivor för 99 spänn! Om dom har Navid modiris nya skiva ska jag lätt beställa! har slutat dricka nu, vinet smakar typ mäsk så jag avstår från det, har jag gjort något mer idag? Jo! Jag har skrivit ett brev till Västtrafik och ber dem lämna tilbaka mina 800 kr! får se om dom går med på det, skrev ett väldigt formellt brev där jag förklarade hur allt låg till. HOPPAS HOPPAS jag får tillbaka pengarna! något mer hmm, jo just fan! Fick mina klistermärken idag som jag skrev om tidigare! de med en Definition av kommunism! äntligen!

kyss och slämm, du vet vem!

Kommentarer
Postat av: artem

de e min far det

2006-10-20 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback